Avnjutit god julmat med fina kollegor.

....Som jag snart inte kommer att träffa lika ofta. Tråkit på ett sätt. tycker så bra om er alla. Har nu arbete till 31.12. Sen finns inga skift på listan åt mej. Om jag orkar och mår bra skulle jag gärna jobba lite in i Januari. Får hoppas det kommer lite jobb. Tiden går så fort när man har roligt. Kommer ihåg i september, då tänkte jag. Oj till julen, sen är det bara nå veckor, så far jag på ledit. Å nu är Julen snart här. Om 2 veckor. Oj oj. Härligt när det går snabbt på ett sätt men ibland sku det nog få gå lite saktare så huvudet hinner med. Så man e mentalt förberedd på allt som kommer framöver. Känns endå ofattbart att bara jobba några veckor till. Nog ska jag väl orka det, måste tänka på att jobba och vila. Allt annat hinner jag med sen när ja e ledig.


Igårkväll var vi på aktionärernas julgröt till snellmans. God mat m.m.
Idag jobb och sen mat vid calles med kollegorna. Sen kom Erica och kolla idolfinal
med mej. En skön dag idag. Imorgon blir det handla, städa, sen inget speciellt.  
Skönt att ha en lördag utan planering. Sen söndag blir det jobba kväll...

ååh..Fattar inte varför jag blir så torr till natten. Får smörja in mej med en fet salva. Endå har jag torra händer och det brinner i fötterna. Skulle kunna sova med fötterna i en kall balja.
GODNATT !

 ...Mera bilder kommer i nästa inlägg. LOVAR !


Kommentarer
Postat av: Sandra Ahlvik

Va kuul att hör att he adä som får brinnande fötter ti natten,varinda gang ja har viri gravid ha ja hadd liika.. Ja bruuka sova me iskuber på fötre.. Man blir ju nästan panik..!!

Postat av: Jennie W.

Ja faktiskt. Ja trodd ja va ensam om e. He e skit jobbit. Man får allt varmt i hejla kroppi.. å int na hjälper. Ja bruk ibland om ja orkar fara ut å dopp fötre i snön. Men he e int allti ja ork efter att ja läggst ner så.. :)

2010-12-11 @ 22:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0