Nu Ä N T L I G E N har vi fått internet hit.

    
    

Så nu ska ja skriva lite då. Som sagt så flyttade ju vi hit förra Tisda. Har bott här i en vecka redan. Tänk. Trivs bra och börjar sakta känna mig mera hemmastadd, men det tar sin tid. Förra veckan var det full schema hela veckan. Tordag var jag hemma och ordna upp låda efter låda. Sen kom Emma och hjälp mej. Tack för hjälpen vännen. Fredagen for vi med Mia och Frans och köpte brädor till fondväggen. Sen blev det mat hemma hos oss, sen en sväng ti sunds. Sen kom Johnny och Erica. Kolla idol och på en KGS. Lördagen packa upp resten av lådorna. Gjorde ordning i wc. m.m.. sen kvällen var vi bara hemma. Helskön kväll. Robba hade varit på icehockey och jag kände mej rätt så sliten efter många dagars slit och mitt tredje migränanfall nu under graviditeten så det behövdes. Sen sönda for vi ut å äta, sen for vi till Mia och Frans på kvällskaffe. Igår va det självständighetsdagen. Vi tog tag i fondväggen, blev nästan klar. Och Janina fyllde 24 år. Så det blev kalas hemma i lepplax. Idag är det sista lediga dag. Har varit och julhandlat. Hitta faktiskt ganska mkt. Nöjd över handlandet. Sen ikväll har jag pustat ut igen. Känns så härligt med lugn och ro. Har paketerat in julklappar och byggt ett pepparkakshus. Har verkligen behövt vara ledig nu ett tag. Känt mej inte alls i form, dethär flyttandet tar på hela mig, både fysiskt och psykiskt. Men tur att man har kommit så här långt endå. Nu är det bara en heeel massa saker som skall inhandlas. men det orkar jag inte ens tänka på nujust.. det blir för mkt !

Ursäkta men nu orkar jag inte skriva mer. Kommer mera bilder i nästa inlägg från lägenheten. Från köket, sovrummet, wc, m.m. Och efter att jag fått lite mera ordning här.. Kameran är inte det första man tänker på nu i denhär situationen.
Sen har jag fullt upp resten av veckan. Så kanske lite dålig uppdatering blir det. Men skall försöka det bästa. Gonatt nu ska jag sova. Blir jobb imorgon.


Kommentarer
Postat av: Sandra Ahlvik

Ojj va fint å mysit he siir uut,blejv ju jätte myysigt me brädor på liggande. Nu ska ni njut å ta ingen stress över julen fast he e så myki ställas. Ta e lungt fö bebisens skull å. Fast he e svårt tå man har flytta ti na nytt å sko vila böri pyssla å fix till.

Postat av: Sara

Va fint de ser ut, och vilken snygg gravid byggnadsarbetare. :) Vi måste nog komma in och se hur ni har det nångon. ha de bäst.

2010-12-08 @ 22:10:08
URL: http://saraann-mariealice.blogspot.com/
Postat av: Jennie w.

Sandra: Jå, ja har no växla ner. He mena bli fö myki, men nu e he mesta ordna upp så nu kan man no ta e lugnari. Måst tänk på babyn å :)



Sara: Ja, tack. Nå själv tycker man e bara rund. Jaa, det ska ni. Kom när ni har vägarna förbi. :)

2010-12-12 @ 10:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0