Dags för en ny uppdatering i bloggen !

Nu e det nog dags att skriva lite. Inte för att det har hänt så mycket men endå..

Fredagen: städdag. Kokkola med mannen, kolla in soffor. Handla. Käka rax. Myskväll.
Lördagen: Fira farsan hemma i lepplax med mat, efterrätt, kaffe och tårta. Sen jobb 14-21.
Söndagen: Jobb 7-14. Sen på besök till Robbas broder. Jontti och Jenny. Trevligt !


Idag är jag annars på dåligt humör. Blir så småsur på att bara vänta och vänta på att få börja flytta. Prata me dom idag och dom menade att dom inte hinner flytta denhä veckan heller, så det blir nog först till den 1.12. Vill packa ihop och flytta och börja måla, fixa det som behövs occh köpa nya möbler m.m. Känns så jobbigt att vara hemma och tänka på hur mycket som skall göra. Att man inte får göra det nu ! Kolla annars in ett fint vitrinskåp på findit. Endast 50 euro. Ringde i torsdas, hade tid först idag att fara och kolla på det, men tror du inte det var såld. Så det gjorde ju inte heller att min dag blev nå bättre. Men ett vitt vintrinskåp det ska jag ha hursomhelst. Denhär är så fin. Ska söka vidare var jag kan hitta ett fint billigt skåp. Men..I helgen blir det ju sverige, skall på bröllop. Kanske det blir en sväng in till Ikea. Annars blir det Ikea den 6.12 och den 11.12 med morsan,syrrona,Erica. Då skall det handlas en hel del. Allt till babyn och huset. Verkligen en hel del som behövs inhandlas.

Idag var jag på personalmöte. Och nu ikväll skall jag baka en god limpa som Robbas mamma hade bakat. Fick receptet och ska prova på att baka den själv. Lika god blir den väl inte, men jag måste ju försöka först. För att se om jag lyckas eller inte !

   
    

Tack för att du finns, att just du andas bredvid mig. Att just din vindputs stryker min arm, så full av längtan en gång. Tack för att du såg som jag är och oss som vi kunde vara tillsammans.
Och var och en för sig. Tack, för att du är och lever så nära mig. Stort tack !


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar på kommentar:

men nog förstod jag;) är lätt att det blir fel:) vi kommer till satta ihelg, de skulle väl ni också?:) så då ses vi nog!:) Kram

2010-11-16 @ 15:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0