Här kommer bilder från bröllopet...

REBECKA & ANDERS WÄLIVAARA. 20.11-2010 ♥

   
   
   
  
 
Hej och hallå ! Nu har jag laddat upp och fixat bilderna på sina rätta platser.. Så nu kanske jag måste skriva nått också.. Helgen var härlig. På alla sätt. Förutom dom utråkiga timmarna man sitter i bilen. Vet snart inte vart jag skall ta vägen. Nästa vecka när vi far igen, då ska jag fara å låna ljudböcker så man tänker på nått annat än hur många kilometrar det är. Men tur är väl det att man har den bästa mannen som finns nära sig och Christer Sjögren att lyssna på.

Bröllopet var härligt. En fin liten mysig kyrka mitt i centrum av Svanstein. Och festen var rolig.. Mycket program, fina tal och framförallt fint brudpar. Oj oj. Becka, ni glänste hela kvällen lång. Ni är som gjorda för varann. Grattis igen och lycka till i livet.
(Vi kommmer snart på en kaffi )

Sen hann vi inte med så mycket annat. Träffa Robbas syskon + respektive, barn m.m. Lika roligt varje gång att se alla. Hann även hämta soffbordet och spegeln från stugan. Huh, sekärt -20 grader i stugan. Frost på fönstren, huh. Blev ingen Ikea. Skönt på ett sätt. Jag var så trött efter bröllopet. Känns i hela kroppen idag. Har så sjuk rygg. Men det ska jobbas endå hur man än har det. Har kvällskifte idag, sen ledig 3 dagar. Sen jobb 5 dagar i sträck. Nog skall man väl orka, hoppas det.

Fick nyss ett underbart fint kärleksmedd av min man, behövs en dag som denna.
Värmer hjärtat och gör en så mycket gladare. Tack hjärtat !



Avslutar inlägget med en vacker bild från Norrland !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0