Lilla du där inne, jag undrar så vem du är..

 

Du är fröet och jag är din mull,
du ligger i mig och gror.
Du är det barn som väntas,
 jag är din mor.




Måste bara lägga upp nå bilder på nå söta kläder jag inhandlat. Gråa settet är från ellos. Tyckte den gråa väskan och själva färgen va så söt. Och det andra är från Hm. Sånt som alla har.

Idag har jag jobbat. Imorgon ska ja jobba, i övermorgon också. Enformigt.
Va en snabb sväng med Mia på kaffe efter jobb, hitta en fin klähangare på loppis.
Och nu ikväll målade jag klar spegeln och klädhängaren. Nu e ja trött, orkar inte skriva mer.
G O D N A T T  


Kommentarer
Postat av: emma

otroligt fin bild på de jennie... sir så mysigt ut.. kram.

2010-11-10 @ 21:59:50
Postat av: Jennie w.

Tack vännen. :) kram !

2010-11-15 @ 19:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0